Помилка при виконанні запиту!
insert into `access_log`(`ip`, `referer`, `user_agent`, `get`) values ('3.236.237.61', null, 'CCBot/2.0 (https://commoncrawl.org/faq/)', '/stats_regions/')
Table './monitorin1_zno/access_log' is marked as crashed and last (automatic?) repair failed Статистика ЗНО-2016 | Статистичні дані за регіонами

Статистичні дані за регіонами

Українська мова і література

Кількість зареєстрованих учнів за статтю Відсоток учнів, що не з'явилися на тестування Відсоток учнів, що не подолали поріг Середній бал за шкалою 100-200 балів Відсоток учнів, що набрали більше 160 балів Відсоток учнів, що набрали більше 175 балів Відсоток учнів, що набрали більше 190 балів Кількість учнів, що набрали 200 балів Розподіл учнів за шкалою 100-200 балів Розподіл за рівнями навчальних досягнень

Історія України

Кількість зареєстрованих учнів за статтю Відсоток учнів, що не з'явилися на тестування Відсоток учнів, що не подолали поріг Частотність вибору предмета за статтю (у %) Середній бал за шкалою 100-200 балів Відсоток учнів, що набрали більше 160 балів Відсоток учнів, що набрали більше 175 балів Відсоток учнів, що набрали більше 190 балів Кількість учнів, що набрали 200 балів Розподіл учнів за шкалою 100-200 балів Розподіл за рівнями навчальних досягнень

Математика

Кількість зареєстрованих учнів за статтю Відсоток учнів, що не з'явилися на тестування Відсоток учнів, що не подолали поріг Частотність вибору предмета за статтю (у %) Середній бал за шкалою 100-200 балів Відсоток учнів, що набрали більше 160 балів Відсоток учнів, що набрали більше 175 балів Відсоток учнів, що набрали більше 190 балів Кількість учнів, що набрали 200 балів Розподіл учнів за шкалою 100-200 балів Розподіл за рівнями навчальних досягнень

Фізика

Кількість зареєстрованих учнів за статтю Відсоток учнів, що не з'явилися на тестування Відсоток учнів, що не подолали поріг Частотність вибору предмета за статтю (у %) Середній бал за шкалою 100-200 балів Відсоток учнів, що набрали більше 160 балів Відсоток учнів, що набрали більше 175 балів Відсоток учнів, що набрали більше 190 балів Кількість учнів, що набрали 200 балів Розподіл учнів за шкалою 100-200 балів

Хімія

Кількість зареєстрованих учнів за статтю Відсоток учнів, що не з'явилися на тестування Відсоток учнів, що не подолали поріг Частотність вибору предмета за статтю (у %) Середній бал за шкалою 100-200 балів Відсоток учнів, що набрали більше 160 балів Відсоток учнів, що набрали більше 175 балів Відсоток учнів, що набрали більше 190 балів Кількість учнів, що набрали 200 балів Розподіл учнів за шкалою 100-200 балів

Біологія

Кількість зареєстрованих учнів за статтю Відсоток учнів, що не з'явилися на тестування Відсоток учнів, що не подолали поріг Частотність вибору предмета за статтю (у %) Середній бал за шкалою 100-200 балів Відсоток учнів, що набрали більше 160 балів Відсоток учнів, що набрали більше 175 балів Відсоток учнів, що набрали більше 190 балів Кількість учнів, що набрали 200 балів Розподіл учнів за шкалою 100-200 балів

Географія

Кількість зареєстрованих учнів за статтю Відсоток учнів, що не з'явилися на тестування Відсоток учнів, що не подолали поріг Частотність вибору предмета за статтю (у %) Середній бал за шкалою 100-200 балів Відсоток учнів, що набрали більше 160 балів Відсоток учнів, що набрали більше 175 балів Відсоток учнів, що набрали більше 190 балів Кількість учнів, що набрали 200 балів Розподіл учнів за шкалою 100-200 балів

Англійська мова

Кількість зареєстрованих учнів за статтю Відсоток учнів, що не з'явилися на тестування Відсоток учнів, що не подолали поріг Частотність вибору предмета за статтю (у %) Середній бал за шкалою 100-200 балів Відсоток учнів, що набрали більше 160 балів Відсоток учнів, що набрали більше 175 балів Відсоток учнів, що набрали більше 190 балів Кількість учнів, що набрали 200 балів Розподіл учнів за шкалою 100-200 балів